Søgefelt

Primære faneblade

    Callcenter

    Callcentre har over de seneste 20 år været en af de hurtigst voksende brancher i verden. De har et blandet ry i offentligheden fordi der ofte tegnes et billede af høj personaleudskiftning, meget stress, mangel på karriereveje og dårlige arbejdsvilkår og lønninger.
    Den seneste danske forskning viser dog, at der er forbedringer på vej, men callcentrene er stadigvæk karakteriseret ved at der arbejdes under streng styring, overvågning og ufleksible arbejdsvilkår. Der opsættes tit urimelige og urealistiske mål, og der er ofte utilstrækkelige regler for pauser.
    Hvis du vil vide mere om call centre og mulighederne for at forbedre arbejdsmiljøet, så klik på flg. links

    http://teamarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/Drivsel.pdf

    http://www.arbejdsmiljoweb.dk/Nye_arbejdsformer/Aabne_kontorer/Materialer_aabne_kontorer/call_centre.aspx

    http://www.arbejdsmiljoweb.dk/nye_arbejdsformer/aabne_kontorer/teamarbejde/team_callcentre/

    25. oktober 2017 - Odeon, Odeons Kvarter, 5000 Odense C

    I dette foredrag giver tech-ekspert David Guldager et fornyende og morsomt indblik i den...

    23. oktober - 19. december 2017 - Forsikringsakademiet, Rungsted Strandvej 107, 2960 Rungsted Kyst

    24. - 25. oktober 2017 - Forsikringsforbundet, Fondens Hus, Otto Mønstedsgade 5, 1571 København V

    25. oktober 2017 - FTF København, Niels Hemmingsens Gade 12, 1153 København

    25. oktober 2017 - Tryg, Sommervej 31C, 8210 Aarhus V

    26. oktober 2017 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5 - lokale 3.5