Søgefelt

Primære faneblade

    Callcenter

    Callcentre har over de seneste 20 år været en af de hurtigst voksende brancher i verden. De har et blandet ry i offentligheden fordi der ofte tegnes et billede af høj personaleudskiftning, meget stress, mangel på karriereveje og dårlige arbejdsvilkår og lønninger.
    Den seneste danske forskning viser dog, at der er forbedringer på vej, men callcentrene er stadigvæk karakteriseret ved at der arbejdes under streng styring, overvågning og ufleksible arbejdsvilkår. Der opsættes tit urimelige og urealistiske mål, og der er ofte utilstrækkelige regler for pauser.
    Hvis du vil vide mere om call centre og mulighederne for at forbedre arbejdsmiljøet, så klik på flg. links

    http://teamarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/Drivsel.pdf

    http://www.arbejdsmiljoweb.dk/Nye_arbejdsformer/Aabne_kontorer/Materialer_aabne_kontorer/call_centre.aspx

    http://www.arbejdsmiljoweb.dk/nye_arbejdsformer/aabne_kontorer/teamarbejde/team_callcentre/

    Julekalender 2017 - se vinderne

    03. december 2017

    Hver dag fra den 1. december og frem til juleaften trækker vi lod om fire...

    13. december 2017 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5, København - lokale 3.5

    15. december 2017 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5 - lokale 3.5

    24. januar 2018 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5, lokale 1.3

    29. - 31. januar 2018 - Kobæk Strand, Kobækvej 85, 4230 Skælskør

    26. - 27. februar 2018 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5 - lokale 3.5