Søgefelt

Primære faneblade

    Praktisk information - kulturelle arrangementer

    Hvem kan deltage?
    Alle medlemmer af Forsikringsforbundet har mulighed for at deltage i vores kulturelle arrangementer, ligegyldigt hvor i landet det foregår. Det er ikke muligt at tilmelde/medbringe gæster (ikke-medlemmer) til kulturelle arrangementer.

    Vær venligst opmærksom på, at hele tilmeldingssystemet kører automatisk med personlig tilmelding og efter først-til-mølle princippet, derfor tages der ikke højde for ønsker med henblik på andres deltagelse. Det er ikke muligt for Forsikringsforbundet at tilmelde medlemmer. 
    Det er således ens eget ansvar at forsøge at få en plads, når nye arrangementer annonceres.

    Se også nedenfor: Hvad bestemmer antallet af pladser for et arrangement?

    Kun personligt fremmøde er tilladt! Bekræftelsesmail skal fremvises inden arrangementets start (med mindre andet er aftalt med arrangementets kontaktperson).

    Hvad koster det?
    Det er gratis at deltage i voes kulturelle arrangementer.

    Får jeg dækket mine udgifter til transport?
    Nej, transport er for egen regning.

    Hvor får jeg information om nye arrangementer?
    Nye kulturelle arrangementer annonceres via info-emails, på hjemmesiden under Kulturnetværks-arrangementer samt i medlemsbladet Forsikring.

    Tip - se en liste over alle aktuelle regionale arrangementer: Klik på den gule boks midt for på hjemmesidens forside - KULTURNETVÆRKS ARRANGEMENTER.

     

     

    Hvordan tilmelder jeg mig?
    Tilmelding foregår personligt via hjemmesiden og du skal være logget ind på din profil (Hjælp til login).
    Husk, du kan logge ind på Forsikringsforbundet.dk fra alle typer computere og mobile enheder i ind- og udland - blot de har adgang til internettet.

    Når du har tilmeldt dig et arrangement, sendes der automatisk en bekræftelsesemail til den e-mailadresse, som er angivet på din profil. Denne e-mail skal printes og medbringes som adgangsbillet ved kulturelle arrangementer. Det er derfor meget vigtigt, at du sikrer dig, at din korrekte e-mail er registreret på din profil, inden du tilmelder dig.
    NB: Bekræftelsesmailen kan blive opfattet som spam, hvis den er sendt til din arbejdsmail - tjek derfor Uønsket mail/post el.lign. mappe i dit mailprogram.

    VIGTIGT: Klik på 'Ret mine stamdata' og foretag eventuelle rettelser inden du tilmelder dig.

     

     

    Klik herefter på 'Tilmeld'-knappen nederst under beskrivelsen for det ønskede arrangement. 
    Da der er et begrænset antal pladser, gælder først-til-mølle princippet. Får du ikke en plads i første omgang, kan du vælge at komme på ventelisten. Det er ikke muligt for Forsikringsforbundet at tilmelde et medlem.

    Hvordan fungerer ventelisten?
    Når et medlem afmelder sin plads, sendes der automatisk en e-mail til samtlige personer på ventelisten med et tilmeldingslink. Herefter gælder først-til-mølle princippet for tilmelding (se evt. Hvordan tilmelder jeg mig?). Husk, du skal være logget ind for at kunne tilmelde dig.

    Hvordan afmelder jeg mig?
    Afmelding foregår via hjemmesiden og du skal være logget ind på din profil. På forsiden under Mine arrangementer skal du blot klikke på det tilmeldte arrangement. 

    Under arrangementet klikker du på 'Afmeld'-knappen. Du modtager herefter automatisk en bekræftelsesmail.

    Du har også mulighed for at afmelde dig i bekræftelsesmailen, som du modtog da du tilmeldte dig, her kan du klikke på afmeldingslinket.

    Hvordan kan jeg se hvilke arrangementer jeg er tilmeldt?
    Log ind på hjemmesiden.

    Under Mine arrangementer på forsiden kan du se en liste over dine tilmeldte arrangementer. Du kan også via Min side/Mine arrangementer se hvilke arrangementer du er tilmeldt, samt se hvilke andre kurser du eventuelt har deltaget i.

    Hvad bestemmer antallet af pladser for et arrangement?
    Det gør økonomien. Der er mange omkostninger forbundet med kulturelle arrangementer såsom honorar til foredragsholderen, bespisning og drikkevarer etc. Det er derfor ikke altid muligt blot at udvide antallet af pladser på et arrangement, da det oftest betyder øgede udgifter. Økonomien betyder også, at kun medlemmer af Forsikringsforbundet kan deltage.

    Specielle ønsker (Bemærkninger til arrangement)
    Når du tilmelder dig et arrangement kan du benytte bemærkningsfeltet, hvis du har bemærkninger arrangøren bedes tage højde for fx kørestolsbruger, vegetar etc. Da hele tilmeldingssystemet kører automatisk med personlig tilmelding og efter først-til-mølle princippet, tages der ikke højde for ønsker med henblik på andres deltagelse. Det er ikke muligt for Forsikringsforbundet at tilmelde medlemmer. Det er således ens eget ansvar at forsøge at få en plads, når nye arrangementer annonceres.

    Mødepligt
    Det er vigtigt, at du husker at møde op til dine tilmeldte arrangementer. Tænk venligst på, at der er bestilt mad og drikkevarer til dig, og hvis du udebliver uden at afmelde dig, kunne et andet medlem have fået glæde af din plads. husk at afmelde dig, hvis du bliver forhindret i at deltage!

    Jeg har spørgsmål til et bestemt arrangement - hvem skal jeg kontakte?
    Alle kulturelle arrangementer arrangeres af de lokalt ansvarlige i Kulturnetværket. Du bedes derfor kontakte den ansvarlige for det arrangement, som du har spørgsmål til. Kontaktpersonens navn, telefonnummer og e-mail står listet under hvert arrangement.

    Kontaktperson:
    Medlemsservice på telefon 88771751 eller email medlem@forsikringsforbundet.dk

    Julekalender 2017 - se vinderne

    03. december 2017

    Hver dag fra den 1. december og frem til juleaften trækker vi lod om fire...

    15. december 2017 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5 - lokale 3.5

    19. januar 2018 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5, lokale 3.5

    29. - 31. januar 2018 - Kobæk Strand, Kobækvej 85, 4230 Skælskør

    26. - 27. februar 2018 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5 - lokale 3.5

    28. februar 2018 - Forsikringsforbundet, Fondens Hus, Otto Mønstedsgade 5, 1571 København V