Søgefelt

Primære faneblade

    Callcenter

    Callcentre har over de seneste 20 år været en af de hurtigst voksende brancher i verden. De har et blandet ry i offentligheden fordi der ofte tegnes et billede af høj personaleudskiftning, meget stress, mangel på karriereveje og dårlige arbejdsvilkår og lønninger.
    Den seneste danske forskning viser dog, at der er forbedringer på vej, men callcentrene er stadigvæk karakteriseret ved at der arbejdes under streng styring, overvågning og ufleksible arbejdsvilkår. Der opsættes tit urimelige og urealistiske mål, og der er ofte utilstrækkelige regler for pauser.
    Hvis du vil vide mere om call centre og mulighederne for at forbedre arbejdsmiljøet, så klik på flg. links

    http://teamarbejdsliv.dk/wp-content/uploads/Drivsel.pdf

    http://www.arbejdsmiljoweb.dk/Nye_arbejdsformer/Aabne_kontorer/Materialer_aabne_kontorer/call_centre.aspx

    http://www.arbejdsmiljoweb.dk/nye_arbejdsformer/aabne_kontorer/teamarbejde/team_callcentre/

    Deltag i årets online julekalender

    15. november 2017

    Igen i år markerer Forsikringsforbundet den søde juletid ved at give dig...

    27. november 2017 - Forsikringsforbundet, Fondens Hus, Otto Mønstedsgade 5, 1571 København V

    28. november 2017 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5, 3. 4

    28. november 2017 - Forsikringsforbundet, Fondens Hus, Otto Mønstedsgade 5, 1571 København V

    30. november 2017 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5 - lokale 3.5

    04. december 2017 - Forsikringsforbundet, Fondens Hus, Otto Mønstedsgade 5, 1571 København V