Søgefelt

Primære faneblade

    100 mio til nyt digitalt kundesystem i Alm. Brand

    Alm. Brand Koncernen vil bruge omkring 100 mio kr. på et nyt digitalt kundesystem

    Alm. Brand investerer nu 100 mio. kroner i et nyt IT-system, der skal skabe bedre kundeoplevelser og integrere alle services i koncernen. Systemet er et såkaldt CRM-system - Customer Relationship Management - som skal give kunderne en totaloplevelse af at være i et financielt supermarked, forklarer Rasmus Lynge, koncernkundedirektør i Alm. Brand. Det er den hidtil største investering på kundesiden i nyere tid, forklarer han. Systemet skal især støtte bankdelen af koncernen og - er planen - være med til at fordoble antallet af privatkunder i banken inden år 2020.

    25. oktober 2017 - Odeon, Odeons Kvarter, 5000 Odense C

    I dette foredrag giver tech-ekspert David Guldager et fornyende og morsomt indblik i den...

    23. oktober - 19. december 2017 - Forsikringsakademiet, Rungsted Strandvej 107, 2960 Rungsted Kyst

    24. - 25. oktober 2017 - Forsikringsforbundet, Fondens Hus, Otto Mønstedsgade 5, 1571 København V

    25. oktober 2017 - FTF København, Niels Hemmingsens Gade 12, 1153 København

    25. oktober 2017 - Tryg, Sommervej 31C, 8210 Aarhus V

    26. oktober 2017 - Forsikringsforbundet, Otto Mønsteds Gade 5 - lokale 3.5